Gölcük’te fuhuş operasyonu!

05.11.2019 - 14:47
37805 Kişi Okudu   33 Kişi Yorum Yaptı
Gölcük’te fuhuş operasyonu!

Gölcük’te fuhuş yapıldığı iddia edilen bir masaj salonuna baskın düzenleyen ekipler, salonda bulunan 2 kişiyi gözaltına aldı

Vatandaşların fuhuş yapıldığına dair ihbarlarda bulunduğu Gölcük Yeni Mahalle’de faaliyet gösteren bir masaj salonu takibe alındı. Yapılan teknik fiziki çalışmalar sonucu yeterli delile ulaşan Kocaeli İl Asayiş Şube Müdürlüğü Ahlak Büro ekipleri 4 Kasım tarihinde operasyon düzenledi. 

Gerçekleştirilen operasyonda işletmeci ve yardımcı olmak üzere 2 kadın gözaltına alındı. Fuhuş yaptırılan kadınlar işlemleri sonrası serbest kalırken, fuhuş  yaptırdıkları ve yer temin etikleri iddia edilen G.K. (41) ile G.K(25) isimli kadın  Gölcük Adliyesine sevk edildi.

 

6 gün önce - fikret anahtar

bu kentte akp iktidarı elbet birgün bitecek bu kentte akp yanlısı gazeteci arkadaşlar kendilerine zarar gelmesin diye akp nin her istedigini yazıyorlar ve akp nin sırtlarını sıvazlıyorlar umarım birgün bu gazeteciler bu kentte unutulurlar

6 gün önce - Golcuk Seven

Yıllardır fuhus yapıyorlar orada. Şimdi mi akıllarına geldi.

6 gün önce - Coni

Keşke haberşmiz olaydı be

6 gün önce - Kani

Haberin olsa sanki gidecen.

6 gün önce - Marcesnt Martin

Bundan yıllar önce gölcükte fuhuş oranı %25 lerdeydi şimdi maalesef fuhuş oranı %150 lerde önceden erkekler kızlaŕın pesinde koşarken maalesef kızlar simdi erkekleri buldularmı hemen yataga atıyorlareskilerin bir atasözu vardır kızını dovmeyen dizini döver diye söylerdiler o safhada simdi

6 gün önce - Grkn

Ulan AKP ile bu haberi nasıl bağladın

6 gün önce - Hayret

Ne kadar çok meraklisi varmiş bu haberin.manşet oldu.

6 gün önce - cenk aydın

Marcesnt Martin haa amk kızlar erkek gördüm mü yatağa atıyor...Haber masaj salonu Allahın amelesi gelmiş nasıl yorum yapıyor...Davar seni

6 gün önce - Banu

Arkadaslar merak etmeyin goz alti falan yok karakola gider gitmez saldirlar tamamen gazetecilerin uydurmasi biz yine yerimizde sizi bekliyo olucaz

6 gün önce - Muhammed öztürk

Ne alaka lan AKP he kimse ama kimse partileri kötüleyemez atmmı bilader

6 gün önce - Bro

Kardeşim eskiden ne güzel genelevler vardı hepsini mühürlediler şimdi sokaklarda mendil satar gibi satıyolar hangi birine dur diyeceksin tayyip önce vergileri indirsin ötv yi indirsin bak fuhuş nasıl azalıyo

6 gün önce - Fs

Martin dacma sapan duduncedesin. Tam cahilsin.nerden biliyorsun bu istatistigi. Senin hesabina gore golcukte herkes fuhus yapiyor.yuzde yuzelli ha.

6 gün önce - fenasi kerim

chp zamanında daha iyiyidi bol miktarda vardı yazık oldu

6 gün önce - Esra

Yıne deprem olsada boyle pislikler geberse

6 gün önce - Anıt Park

Herşeyi bırakıp birde Gölcük Anıt Parka el atın.

6 gün önce - Anıt Park

Herşeyi bırakıp birde Gölcük Anıt Parka el atın. Emekli amcalar Suriyeli arad karışık Türk kadınları götürüyorlar çoluk çocuğun olduğu yerde hemde

6 gün önce - M düzgün

Bu kadar olur akp düşmanlığı arastirsan hep akp oy vermeyenlerdir yol boyu daha önce açık kerhaneydi k8m se yazmıyor ozaman Akp mi vardı yük artık bu kadar olur

6 gün önce - Mesut

Bu fuhuş takımını Gölcüğe çeken en büyük unsur bence Deniz Kuvvetlerinin orda olması.

6 gün önce - Cevoli

Sex de mi yasak artım

6 gün önce - Mesut'a cevap

Deniz kuvvetleri seni ............

6 gün önce - Egehan izmirli

Bunu deniz kuvvetlerine nerden bağladınız?

5 gün önce - Biri

Kocaeliye genelev şart .

5 gün önce - ifoo

şikayet olduğu için mecbur gitmiş memurlar yoksa kim kimi s..miş kimse karışmaz alan razı veren razı ,garibanların elleri nasırlı..

5 gün önce - Vatandas

Adi ne buranın. Bilelimde uzak duralım. Arasira boyun fıtığı için gittiğin yerler var. Yanlış olmasın.

5 gün önce - Coni leş

Gölcük d.dere bu tur yerlere yabanci degil.

5 gün önce - Binci özay

Kapatın buraları bee

5 gün önce - atılgan

Banu isimli bacımız neticeyi yazmıs ,konu kapanmıs galiba.Kaldikları yerden devam.

5 gün önce - Izmitli

Nerde burası. Adi ne

4 gün önce - Nesibe

Dz.Kuvvetlei olmasa Gölcük kasaba olurdu.Siz de eşek ya da köpek kovalardınız

4 gün önce - Bir deli

Ulan arkadaş adam yazmış önceden fuhuş oranı %15 lerdeydi şimdi %150 yani gölcükteki herkesin ve artı olarak herkesin yarısı kadarda fazlası gölcükte fuhuş yapıyor demek. Mesele şuki arkadaş hem bu işin muhasebesini tutmuş hemde ciroyu tutturamıyor diye dışardan eleman temin etmiş. Elebaşını buldum. Yakalayın.

4 gün önce - Konu belli

Yorumlar süper

4 gün önce - Slyman

Süpersiniz ya

4 gün önce - Hünkar

Devlet isini bilir

YORUMLAR
Yaptığınız yorumlar editör onayından geçmektedir.