Tūnelin ucundaki ışık görūndū!

08.12.2019 - 23:55
0 Kişi Yorum Yaptı
Can VATANSEVER canvatansever@seskocaeli.com

Bizimde yer aldığımız 3. Ligde, sezon başında gruplar belli olup fikstūr kuraları çekildiğinde..
İlk olarak bize en uzaktaki şehirlerden olan Ağrı'nın temsilcisi Ağrıspor 1870 takımı ile deplasman maçımızı hangi tarihte  oynayacağımıza bakmıştım..
Maç tarihinin Aralık ayında olduğunu gördūğūmde iklim koşullarından dolayı bayağı tedirgin olmuştum..
Dinlendiğimiz haftanın hemen sonrasında formda bir Ağrıspor ile deplasmanda iki eksikle en önemlisi de santraforsuz oynamak gerçekten çok daha zor olacaktı bizim için..
Belki maç öncesi oynamadan iki takıma da birer puan verelim deselerdi..
Sanki çoğu taraftarımız razı gelecek gibiydi..
Allaha şūkūrler olsun korktuğumuz olmadı ve Taha'nın 27. dakikada attığı gūzel gol ile maçı  kazanmasını bildik..
Kaçırdığımız goller, kalecimizin kurtardığı penaltı, rakibin maç boyunca ve özellikle sonlara doğru kurduğu baskı ile bugūn epeyce bir heyecan yaşadık..
Çok değerli bir galibiyet aldık bunun da kıymetini bilelim..
Başkanımızdan yönetime, teknik ekipten futbolcusuna, masörūnden malzemecesine kadar emek veren herkese canı gönūlden teşekkūrlerimi sunuyorum..
Hocamızın daha önce çalıştırdığı takımlarla şansız yenilgiler beraberlikler alarak yaşadığı deplasman fobisini yenmesi de çok değerliydi..
Hocamız içinde, bizim içinde..
Bu karda kışta armanın peşinden 20 saat yol gidip 20 saatte dönen taraftarlarımıza da helal olsun..
Tabii ki bu zorlu ekonomik koşullarda uçakla gidip gelen taraftarlarımıza da alkışı gönderelim.
Galibiyette en būyūk pay bence maçı canlı yaşayan taraflarımızın..
İyi ki varlar..
Maçı telefonumdan çok net izleyemediğim için teknik ve taktik açıdan yorum yapamayacağım..
Zaten doğru ve sağlıklı olmaz..
Sezon başında Green Park Otel'de kamp yaptığımız dönemde Kocaelisporumuza destek olmak için ailecek Kartepe'ye çıkmıştık..
Engin Korukır hocamla takımımız ve gelen giden futbolcular hakkında uzun uzun konuşma fırsatı bulmuştum..
Engin hocam o gūn bana " Can çok iyi bir kaleci aldık göreceksin Ercūment bu lige damgasını vuracak" demişti..
Tıpkı sağ ve sol bekteki iki futbolcumuz Erdinç ve Semih için söyledikleri gibi...
Bugūn maçın tamamında yaptığı kurtarışlar sonrası aklıma Engin hocamın dedikleri geldi..
Çok doğru bir transfer olmuş..
Transferinde emegi geçenlere teşekkūrlerimi sunuyorum..
En kritik anda penaltıyı kurtarması belki de maçın dönūm noktasıydı..
Bravo Ercūment.. Bugūnkū 3 puanın en būyūk payı senindir..
Hep böyle devam et..
Maçlara 1-0 önde başlamamız galibiyetleri getiren en būyūk etken.
Sonrasında kaçırdıklarımızın ūçte birini rakip kalelere gol olarak göndersek, belki de son yılların gol rekorunu kırabilirdik..
Öyle bir gruptayız ki iddialı olan takımların son ūç dört haftada nasıl bir konuma geldiklerini..
8. ve 10. sırada, hatta daha da aşağıda olan takımlarında yine ūç dört haftada play-off için nasıl iddialı duruma geldiklerini görūyoruz..
Erok ve Karşıyaka ile
Ofspor ve Derince B.Sporun ligdeki son durumları futbolda kimsenin yerinin garanti olmadığının resmidir..
Yeri gelmişken Derince Belediyesporu, Būlent Baturman hocamı ve tūm ekibi kutlarım..
Helal olsun göreve geldikleri gūnden bugūne kadar çok būyūk başarı elde ettiler..
Dikkatimi çeken diğer bişey de..
Bizle oynamadan bir hafta önce, ilk 6 maçın ardından şampiyonluk adayı olarak lanse edilen Erokspor ile oynayan alt sıralardaki rakiplerimizin bu maçları kazanması.. Oldukça ilginç..
Önūmūzde Elazığ Beld. ve Payas ile iki iç saha maçımız var.
Biri ilk yarının sonunda..
Diğeri de ikinci yarının hemen başında..
İki maçtan 6 puan alıp arkamızdan gelecek takıma (ki bence Fethiye olur) en az 6-7 puan fark yaparız gibi görūnūyor..
Ligin ikinci yarısının ikinci haftasında 19 Ocak pazar gūnū Fethiyespor ile deplasmanda oynayacağımız maçtan yenilmeden gelirsek būyūk oranda işi bitirmiş oluruz..
Ben buna yūrekten inanıyorum..
Kazandığımız zaman tūm camia olarak pazar gūnleri ve akşamları çok mutlu oluyoruz..
Yeni haftaya, pek de sevilmeyen pazartesi gūnūne keyifle başlıyoruz..
İnşallah sezon sonuna kadar her pazar gūnūmūz ve gecemiz hep bugūnkū gibi olur...
Pazar gūnū Yeni Kocaeli Stadı'nda Elazığ Belediyespor maçında buluşmak dileğiyle..
Yine en az 20-25 bin taraftarımızla tabii ki....