Kocaeli’nin En Prestijli Gazetesi
Dolar 16,1371
Euro 17,3339
Altın 966,72

İzmit’te kafe terörü

Şehrin tamamının hakim olduğu şantiye görüntüsü ve yayaların kullanabileceğin yolların bakım ve onarım sebeplerinden dolayı oldukça az olması İzmit merkezinin en önemli sorunlarının başında gelmeye başladı

+2
Haber albümü için resme tıklayın

İzmit merkezi Çarşı içine ne araçla, ne de yaya olarak girip rahat hareket edebilmeniz ve alışveriş yapabilmeniz artık oldukça zorlaşmış durumda. Esnaflar ve vatandaşların tamamı bu sebeplerden dolayı oldukça sıkıntılı ve dertli.

Dikkat edilmesi ve özellikle önem verilmesi gereken yaya geçiş yolları içinde, uygulanan iş bilmezlik çok uzun zamandır devam ediyor. Yürüyüş yolu üzerinde Hürriyet Caddesi'nin tamamen kapatılıp, yaya geçişine açılma çalışması sonrasında, yol üzerinde dükkanları olan bazı kesim, bina önlerinde kendileri için yapıldığını sandıkları kaldırımı resmen terör uygulayarak sahiplenme çalışması içerisine girmiş durumdalar. Bunlardan bir örnek olarak Endüstri Meslek Lisesi'nin önünden başlayarak, Ulugazi İlkokulu istikametine doğru yürümek istediğinizde daha önceden kaldırım olarak kullandığımız yerlerin işgal edilmiş ve bu bölgeleri kullanmaya çalışan kafeler ve dükkan sahipleri tarafından kapatılmış olduğunu görebilirsiniz.

Yaya yolunun kapatabilmeniz için nerelerden, nasıl bir izin alınması gerekmektedir?

Bu şekilde uygulama yapmaya çalışan esnaf veya mal sahibinin gerekli izinleri var mıdır?

Bu yapılmaya çalışılan Kafe terörüne Kocaeli Büyükşehir Belediyesi ve İzmit Belediyesi tarafından nasıl görülmemekte ve müdahale edilememektedir?

Yürüyüş yolunun öncelikli amacı, vatandaşların daha rahat şehrin merkezini yaya olarak kullanabilmeleri olmalıdır.

Dükkan sahiplerinin daha fazla alan kullanmaları ve kira gelirlerini arttırmaları için yürüyüş yolunun tasarlanmadığını belediyelerimiz tarafından ivedilikle hissettirilmesi gerekmektedir.

Gerekli cezaların ve yıkımların projenin en başında bulunurken yapılması ve İzmit’in sahipsiz ve kural tanımaz görüntüsünün ortadan kaldırılması gerekmektedir.cBirkaç işgüzar dükkan sahibi ve Kafe işletmecisinin uygulamaya çalıştığı “Yaya yollarının işgal edilmesi” terörüne gerekli müdahalelerin yapılması ve kaldırımların yayaların kullanımına açılması gerekmektedir. Yürüyüş yolu öncelikle yayaların kullanımına açılması gerekmektedir. Öncelik daima bu kural  olmalıdır.

17 Nis 2022 - 11:33 - Bunlar Konuşuluyor


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA), Anka Haber Ajansı (ANKA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

130

Korfezli - Siz hiç dünyayı baska sehirleri gezmiyorsunuz belli insanların yüruyecegi kadar genis bir cadde zaten var cefe ve restorant isĺeri trafin olmadiği her yerde böyledir ve bu o bölgeye deger katar o bölgeler bu şekilde olmasa o evlerde o degerde dükkanlarda o değerde olmaz kimse bedavadan konuşmasın.

Yanıtla . 0Beğen . 5Beğenme 11 Mayıs 01:01
126

İzmitliiii - Vatandaş evine girmek için bile kafenin içinden geçmek zorunda kalıyor. Defalarca yazdım araba cepleri taksi durakları ve kafeler tarafından işgal edilmiş durumda .Ne o işgaliye alınıyormuş. Bunun yanında caddeye park etmek zorunda bırakılan araçlarda ya çekiliyor ya da trafik cezası kesiliyor. Ayrıca gece yarılarına kadar son ayarda açılan müzik sesi çevreyi rahatsız ediyor. Evde hasta mı var ,çocuk mu var ,ölü mü var kimsenin umurunda değil .Yakındır bir arbede çıkar.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 09 Mayıs 12:29
129

Bıktık - @İzmitliiii 126 nolu yoruma cevabı: ULUGAZİNİN ORDAKİ PARKTA CABASI TÜM ARSIZ ÇOCUKALAR,SERSERİLER ASİLER ORDA SABAHIN KÖRÜNDEN GECE SABAHA KADAR BAĞIRIŞ KAVGA GÜRÜLTÜ BİTMİYOR MAHVETTİLER BİZİ

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 10 Mayıs 09:34
125

Hayalet - hERKEZ BEDAVADAN KONUŞUYOR, Bunlar normal şeyler. İnsanların,DİNİ, İMANI Kalmamış.YASA DESEN ZATEN yokkkkk...Ağızdan ALLAH Diyor, Hayattada her haltı yiyiyor.Bir yere kadar bu insanları kandırırsınız,Bir gün gelir. DUVARA Toslarsınız..Önemli değil sizler bunu kader dersiniz.Ders almanıza gerek yok, Çünkü sizler her şeyin kılıfını bulmuşsunuz. Mesela MUHAFAZAKAR İSLAM Gibi..........

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 05 Mayıs 00:37
124

SERKAN - Cumhuriyet caddesindede aynı durum mevcut Atakan cadesi ile Cumhuriyet caddesinin ke ştiği saunanın bulunduğu kısma kadar devam seden kaldırımda aynı durumda bakalım izmit belediyesi başkanı FATMA KAPLAN HÜRRİYEDTMİ YOKSA BÜYÜK ŞEHİR BELEDYESİ BAŞKANI TAHİRR BÜYÜKAKINMI MÜDAHALE EDİP ZABITA TALİMAT VEREREK BU KAHVELERİ KAPATTIRARAK İŞGALE SON VERECEK HÜRRİYET CADDESİNDEKİ KAHVENİN SAHİBİ BURASI BENİM TAPULU MALIM DERSE O ZAMAN TAPUYU İBRAZ ETMESİ GEREKİR

DEDİĞİ GİBİYSE BU VAZİYETTEDE BÜYÜK ŞEHİR YADA İZMİT BELEDİYESİNCEİSTİMLAK EDİLMESİ GEREKİR

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 03 Mayıs 01:01
123

Devrim Yılmaz - Bu şehir sahipsiz kalmış. Zavallı Kocaeli halkı basiretsiz idareciler yüzünden hakkını arayamaz olmuş. Kanser hastalığı tavan yapmış hava kirliliğinden. Sokak köpeklerinin insandan daha çok hakkı var bu şehirde. Anneler çocuklarını parka ellerinde KÖPEK SAVAR cihazıyla götürüyor. İnsanlik ciddi bir AKIL TUTULMASI yaşıyor. Eski Golcük yolundaki NAİLE CAFE insanların yürüdüğü sahili önce masaları koyarak kısıtladı. daha sonra baktı kimse sesini çıkarmıyor şimdide tamamen kapattı. Lutfen bunuda haber yapın.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 01 Mayıs 21:10
122

Dalgacı53 - yeni cuma cammisinin önündeki kafeler resmen asvalta masa atmışlar el insaf bir kira uğruna halka yapılan bu mezalime kim dur diyecek

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 27 Nisan 23:04
121

Dalgacı53 - kamunun menfaati sözkonusu ise aksi düşünülemez bile belediye buradan kira alamaz bu kanuni olamaz rant uğruna halka zulümde edilemez bu züldür

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 27 Nisan 23:01
120

Ramazan - Tekerlekli sandalye kullanan engelliler yollarda otomobiller arasında tehlikeli seyir halindeler kaldırımlar işgal altında olduğu için.

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 24 Nisan 19:13
119

Paşalı 41 - 40 yıllık pasaliyim ben böyle birşey görmedim tren var iken orası kalirimdi birde utaadan cevap yazıyor mal sahibi babamın tarlası sanki 1968 deyiz yıl olmuş 2022 imar planlarında bahçe mıymış orası ? Oldu şehrin ortasında bahçem desin GASP etsin yürüyüş yolunu babasının tarlası ise nede Kocaeli büyükşehir belediyesi vatandaşın vergisi ile aldığı taşları döşüyor? Ey Tahir hoca hesap sor bu Devlet kişilerden büyük değil mi?

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 23 Nisan 11:19
115

Derya - Kaldırımlar Kamusal alan değil mi??

Oralarda o kadar büyük alan kiraladığınızda kaç tl kira ödeniyor??

Hem belediye buyerlerden kira alıyor mu ki??

Acaba yürüyüş yolu düzenlemeleri bu tür işyerleri için mi yapılıyor??

Oradaki 5-10 esnaf mı?? Yoksa o yolları kullanan binlerce oy sahibi mi?? Belediyeciler iyi düşünmeli

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 22:42
114

Yenidoganlı - Siyaaılerdeki esnaf sevdası bıtmedi surece bu duruma katlanmak zorundayız sadevatsndas hiç bir siyasetçi için onemlı degil belediyelerin ve izmitteki tum siyasiler sadece esnaf mutlu olsundıye ugrasıyor seçimde hepsini birden gondermek lazım

Yanıtla . 5Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 14:40
113

Bıktık - yazılan bölgede ikamet ediyorum haberden sonra her gün bir umut bakıyorum acaba el atılıcakmı diye ama tabikide atılmıyor,insan yanlarından geçerken bir o tarafa bir bu tarafa köşe kapmaca gibi oynuyor ve masaları devirmek istemiyor değil...

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 20 Nisan 09:35
112

Filiz Koç - Yok kardeşim yok , kaldırım ve yollar kamu malıdır. Kimse kendi hayrına kullanamaz. Kul hakkıdır. Yüzlerce kişinin hakkına girip , birde burda çemkiriyorsunuz . Çarşıya işimizi yapmaya gittiğimizde , bu yerlerden geçerken yamul o tarafa , yamul bu tarafa geçmeye çalışıyoruz. Ayıptır. Göreneksikliktir . Çirkinliktir. İmza kampanyası açılsın , ilk imzayı ben atacağım. Yoksa bunların umurlarında değil. Halkın malıdır. Kime sordunuzda , işgal ettiniz bu yolları . Halk olarak bu yerleri yıkma hakkına sahibiz. İmza kampanyası açılsın ve duyuru yapılsın. İmza atmak için millet sıraya girecek. Bekliyiruz

Yanıtla . 10Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 21:55
109

Ömer Keski̇n - Dolfin çevresinde de benzer işgaller var. Yayaya yürünecek yol kalmamış...

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 14:07
118

Kaptan - @Ömer Keski̇n 109 nolu yoruma cevabı: Evet sürekli şikayet ettiğimiz halde bir tane polis ve zabıta gelmiyor gündüz kafeler gecede FISSKOS kademidir nedir bir yer var O işgal ediyor oto parkı olmayan yere kafe ruhsatı veren belediyenin de allah belasını versin yandaşlarının menfaati için her halti yiyorlar..

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 21 Nisan 10:13
108

Golcü41 - Bıktık ya yoldu yürüyecek her kalmadı yetkililerneden göz yumuyor zabıtalar bütün gün ne yapıyor?

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 13:48
104

İzmitli - Kocaman cadde zaten burayı kapatsalar ne olur zaten işgaliye parasını ödüyorlar belediye’ye esnaf değilim ama bu kadar acımasızlık biraz fazla bir çok kafe pandemide battı zaten .

Yanıtla . 0Beğen . 24Beğenme 19 Nisan 10:37
117

Kaptan - @İzmitli 104 nolu yoruma cevabı: Beter olsunlar kazandıkları günlere saysınlar kafeler yüzünden yürüyecek yol kalmadı kiraladıkları yerden fazlasını işgal etmenin derdindeler gözleri doymuyor..

Yanıtla . 6Beğen . 0Beğenme 21 Nisan 10:10
107

Esnaf - @İzmitli 104 nolu yoruma cevabı: Bu nasıl bir yorumdur be adam . Oldu heryeri kapatsınlar muz cumhuriyeti zaten dimi burası .

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 10:53
101

Vatandaş - @4141 ve Adil4141 nolu yoruma cevap bu kaldırımların genişlemesi yaklası 2 ay dır, kaldırımların işgali 20 yıldır yayalar yürüyecek yer bulamıyoruz şu an fotoğraflarda görünen cafe'ler le ilgili değil karşı tarafınıza bakın, üstelik sorunun çözümü borç batağında olup para kazanamamanız değil vatandaşın %80 i geçim sıkıntısında !!!!!!!!!

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 09:35
99

4141 - Esnafa karşı o kadar acımasız davranıyorsunuz ki, esnaf zaten bi devlete vergiye , sürekli gelen zamlara çalışıyor. Ne zorunuz var da bu kadar şikayetçisiniz anlamış değilim? Yol geniş herkese yeter abarttığınız kadar kalabalık yapsanız iş olurdu bereket olurdu zaten.Önce sokak çocuklarını toplayın ,sokak köpeklerini toplayın , ışıkları düzgün yapın . Esnafa destek verin insanlar para kazanamıyor iki çay satınca patron kazandı sanmayın yine devlet kazanıyor. Esnaf o kadar şeyle mücadele edip ayakta kalmaya çalışırken yaptığınız yorumlar insanın gücüne gider. Keşke biraz daha edepli bir toplum olabilseymişiz…

Yanıtla . 1Beğen . 24Beğenme 19 Nisan 05:20
111

Filiz Koç - @4141 99 nolu yoruma cevabı: Yorumunuzu esefle kınıyorum. Kaldırım ve yollar kamu malıdır. Kimsenin babasının malı değildir. Bu durumdan çok rahatsız durumdayız.Yürüyecek kaldırım bırakmadınız. Biri işgal etti , diğerlerine örnek oldu. Bu yayını yapan teşekkür ederim. Ama bununla kalmasın, imzamı toplanacak , toplayalım Büyükşehir Belediyesi'nin masasına atalım. Ayıptır beeee

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 21:34
102

.. - @4141 99 nolu yoruma cevabı: ESNAF TUTTUĞU DÜKKANIN METREKARESİ KADAR ALANDA HİZMET VERSİN KALDIRIMLAR BABALARININ YERİ DEĞİL HALKIN VERGİSİYLE HALKA YAPILMIŞ ZEMİNLER,OLDU VALLA 50 M2 DÜKKAN TUTALIM BİZ BUNUN ÖNÜNE NASIL OLSA YAYILIRIZ HESABI BU KURNAZ ESNAF ZİHNİYETİNEMİ ACIYALIM,ULUGAZİNİN ORDAKİ KAHVE DÜKKANI HEM YÜRÜYÜŞ YOLUNA HEM OKUL GEÇİTİ YOLUNA YAYILMIŞ VARMI BÖYLE DÜNYA?GÜÜLLÜĞLU BAYRAKLAR DİKMİŞ KOCA KOCA SANDALYEYİ MASAYI GEÇ SÜS KUTULARLA ÇEVRESİNİ BELLEMİŞ,SERTÇETİN YÜRÜYÜŞ YOLUNDA CAMEKANI YETMEMİŞ BİRDE YAN APARTMANIN ÖNÜNE KADAR YAYILMIŞ BÖYLE REZİLLİK OLURMU

?

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 09:50
97

Adil41 - Tüm yorumları okudum anladığım tek şey var millet ,esnaf üç kuruş para kazanamasın diye açmış ağzını. Yahu pandemiden çıktık esnaf battı kepenk kapattı. Herkes borç harç son kurşunu oynuyor. Büyükşehir ve İzmit belediyesinin arasında ki geçim sorunu en çok esnafı zarara soktu. Her Allah’ın günü köstebek yuvası gibi herkesin kapısı. Kapı önüne masa atanlar işgaliye parası ödüyor. Hürriyet caddesinde ki en büyük sorun aslında yeni proje. Yapan mimar kördü galiba taktırdıkları ışıklar kendi etrafını bile aydınlatmıyor 3 5 tane kafe var işlerini kötü etkiledi aslında bu durum. Çünkü Fatma kaplan gidip rauf Orbay caddesini Işıl Işıl yaptı buda ne kadar adaletli zaman gösterir bunu.haaa birde yorumlarda yazmışlar ya kimin dayısı varda işyerleri var gibisinden. Bu kadar atıp tutacağınıza esnafın bi kapısını çalında kimler olduğunu öğrenin tanışın buradan boşuna onun dayısı bunun amcası polemiğine girmeyin komik görünüyorsunuz . Millet borç harç dükkan açıp eziyet çekiyor bilin istedim :)

Yanıtla . 0Beğen . 23Beğenme 19 Nisan 04:54
106

Takmaz - @Adil41 97 nolu yoruma cevabı: Baba fazla kazanırken bizim cebimize paramı koydular, satarlarsa bir bardak çayı 10 liraya, Allah indirir bişeyler, bunun adı pandemi olur, yarın başka bişey olur.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 10:52
103

.. - @Yer 92 nolu yoruma cevabı: BU AKP DÖNEMİNDE DE AYNIYDI CAMEKANLA ÖNE ÇIKMA NEVZAT DOĞANLA BAŞLADI,HOŞGÖR DE LA RUE VB. .....

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 09:52
100

Adem - @Yer 92 nolu yoruma cevabı: İzmit belediyesi CHP li Fatma kaplan hürriyet

Yanıtla . 2Beğen . 6Beğenme 19 Nisan 07:16
98

41 - @Yer 92 nolu yoruma cevabı: İzmit belediye başkanı Fatma Hürriyet Kaplan (CHP), olayın partilerle değil insanlarla alakası var

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 19 Nisan 04:58
90

Aysel41 - İnsanların ekmek kapıları İŞSİZLİĞİN can alıcı olduğu dönemde oralarda çalışanların işi oluyor

Meslek lisesinin önünden başlayıp ulugazinin önüne kadar kocaman yürüyüş yolu ne için yayaların yürümesine yetmiyormu memleket bukadar istihdam sorunu iş sorunu yaşarken

Önünde kocaman yürüyüş yolu bulunan gariban kafeleri haber yapmak nasıl bir bencillik tir varın daha büyük daha sıkıntılı konuları haber yapın örnek eğitimde sıkıntı

Çarşıya her gelen yönetim kaldırım söküp yapıyor 42.evler in yıllardır yüzlerce dilekçe verilmesine rağmen çözülemeyen otobüs hattı sorunu

Örneğin kocaeli devlet hastanesinin randevu almak muayene olmak gariban halkın çilesi örneğin koca hastanede kadın doğum çocuk bölümünün olmaması parası olmayan yada gece zor durumda olan çocuk kadın hastaların yuvam Akarcaya gitmesi eziyet ekmeğinden kesip özel hastaneye gitmek zorunda kalıyorlar merkezde devletin bir hastanesi yok her bir diş hastanesi bir dağda

Özeller para kazansın diye vatandaş çile çekiyor

Hiçbiri haber değilde garip üç beş kafemi önemli haber

Yanıtla . 8Beğen . 28Beğenme 18 Nisan 18:15
96

Poyrazingo - @Aysel41 90 nolu yoruma cevabı: BiraCık beynin olsa öyle düşünmezsin anlaşışan o cafelerin sahibi biride sensin, bu gün orayı kapatan yarın yürüyüş yolu dediğin o kocaman yolun üzerine masa bile atar o adamın kapattığı yol devletin şahsi yolu halkın geçeceği yol, aç gözlülük yapmaktan başka bir şey değil, bu gün bunu yapar yarın o yollarda bir süeü masa görürüz bu gün o işletme yapar yarın diğerleri sizinde halkı anlayışınız bu kadar işte, ileriki zamanda o yolda insanlar bir birlerine çarpa çarpa yürüyecek göreceksin o gün bir gelsin hatırlatırım sana.

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 00:49
93

4141 - @Aysel41 90 nolu yoruma cevabı: hayırdır sen cafe sahiplerinden misin nerden garıban oluyormuş izmitin göbeğinde önüne gelen herkes cafe acabiliyormu ya.

Yanıtla . 21Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 23:02
89

Türker Esenturk - Tam bir rezillik ben bu kafeler yüzünden yürüme hakkımı alıyorlar yuruyemiyorum oradan geçerken benden vergi alan bu devlet benim rahat yürüme hakkımı çalıyor bana saygı göstermiyor, oy zamanı gorycez bakiym. Hiç birinize oy yok ne akp ye nede CHP oy moy yok

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 17:52
88

.. - 67 yorum var hepside şikayetçi.... belediye göreve.... kaldırın şu masaları sandalyeleri herkes dükkanının metre karesi kadarına yayılsın.

Yanıtla . 22Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 17:26
87

İzmitli - Zabıta Alemdar’ı geçince biz gariban esnafa gücü yetiyor ne bir sandalye atabiliyoruz nede masa burnumuzu çıkaramıyoruz dükkanın dışına hemen fotoğraf cezai işlem adalet nedense hep garibanlar üzerinde tecelli eden bir yapı

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 15:31
83

Vatan Bayrak - Yaa bunlara kim izin veriyo. Bu ne aymazlık. Kaldırım işgali ne demek. Bu paragözler bi yerlerden destek alıyor. Yada bunlar mafya.

Yanıtla . 29Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 09:59
82

Vatandaş Emekli - Belediyenin kaldırımı dehliz yapıldı bu kadarı olmaz kaldırımlar işgal altında halka verilmeli

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 09:20
81

Ömer - Fatma hanimj karalamak isteyen bir haber daha kaç yıldır o kafeler öyle yeni mi fark ettiniz basın özgürdür ilkesi de burda taraflı olarak haber yaptığı için ihlal edilmiş

Yanıtla . 31Beğen . 7Beğenme 18 Nisan 08:19
80

Garip derviş - Vatandaş eziyeti çeker belediyeler rantiyeleri yer bedava vermiyorlar o kafe önlerini bugün değil 22 yıldır böyle

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 06:31
79

Garip Derviş - Bu yayalara eziyet 20 yıldır var Bu gün degilki yeni mi fark edip yazmaya karar verdiniz

Yanıtla . 21Beğen . 3Beğenme 18 Nisan 06:23
78

Abdullah Karayazılı - Merhabalar.

Bu yazmış olduğunuz yazı aynı zamanda uyarı niteliğinde..

Bu yazıyı Cimer 'e yazacağım..

Belediye ister ilgilensin, ister ilgilenmesin..

İzmit merkez kafe istilasına dönüşmüş durumda...

En az 20-30 tane var..

Aslında bu sorun birçok yerde var ve görüyorum fakat bu kadar açık seçik değil..

Büyük şehir belediyesi ve izmit belediyesini bende buradan uyarıyorum...

Şehrimize sahip çıkalım...

Yanıtla . 27Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 05:00
77

41i̇zmit41 - Çoğu kişi bilmez ama o kaldırım alanı belediye'ye değil apartmanlara ait; yani tapulu..

Yanıtla . 10Beğen . 14Beğenme 18 Nisan 03:44
91

İlyas Hızlı - @41i̇zmit41 77 nolu yoruma cevabı: Asıl siz milmiyorsunuz. Apatmanların tapulu alanı, kaldırımın başladığı yerde biter. Siz bahçe alanı ile kaldırımı birbirine karıştırmışsınız. Kaldırımlar kent halkının ortak kullanım alanıdır.. Eğer sizin dediğiniz gibi olsaydı, herkes kaldırımın bir bölümünü çevirip halka kapatırdı.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 19:29
84

Ali Baba - @41i̇zmit41 77 nolu yoruma cevabı: Bazen bilmediğin konu hakkında sallamamak lazım.

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 11:26
75

Türker - İzmitin icinde engelli parki birakmayan fatma hanim bu kafelere goz yumuyor.bravo badarili baskan

Yanıtla . 7Beğen . 14Beğenme 18 Nisan 03:23
94

4141 - @Türker 75 nolu yoruma cevabı: lan fatma gelmeden on yıl önceden nevzat tarafından tolerans tanındı onlara mel un.

Yanıtla . 5Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 23:09
110

Simal - @Hey Abi 69 nolu yoruma cevabı: Ne yapsın benim güzel kardeşlerim,,emeklilikte yaşa takılanlar in zaten asabi bozuk,,,diğer arkadaşlarda sizlere ömür,,,???

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 19 Nisan 16:17
68

İzmitli Ersin - Eğer ki bu yorumları Sayın Tahir büyükakın okuyorsa veya kendisi bilgilendirilirse bu izmitin ayıbını kapatır.mal sahibiyim diyen şahısların kendi mülkleri ıçinde kaldığını vede bunu ispatlarım diyen şahısların vede kocaeli halkının paralarıyla bu şahısların çevre düzenlemisinide kocaeli halkının cebinden çıktıysa o zaman burda usülsüzlük kaçınılmaz kısacası bunların derhal araştırılması milletin parasını ranta çevirmez diye ďüşünüyorum sayın başkanın izmit belediyesi zaten banane diyor.bu sorunu çözecek yer kocaeli büyükşehir belediye başkanı sayın Tahir büyükakındir.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 01:32
67

Duran - Kaldırımdan geçenleri sekmeleri lazım iyi bir hizmet

Yanıtla . 4Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 01:23
66

Hasan - Olan herzaman garibana oluyor ben evimin balkonunu 40 santim dışarı taşıdım için 3800 TL ceza yedim ve bana 40 santimlik balkonu yiktirdilar böyle adeletsiz bir dünyada yasiyoruz

Yanıtla . 17Beğen . 5Beğenme 18 Nisan 00:08
65

Karabas Sakini - Hürriyet apartmaninin önü felaket derecede cafelere esir olmus durumda okadar ki yan binanin kiracisi olan sertcetin cafe taa hurriyet apartmaninin onune kadar masa atmakta,yuruyus yolu yayalassin dendi yayanin yuruyevek alani cafelere teslim edildi,kahve dukkani yayildi once sonra gulluoglu ondan goren tantunici bilmemne derken yayalasma ugruna otoparkimizdan olduk yolumuz kapatildi ama yayalarda yuruyemiyor bu cafelerin yayalasmasindan,mulk sahipleri binalarinin gecislerini kapatarak cok iyi etmisler darisi hurriyet apartmanina

Yanıtla . 25Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 23:05
64

Çavuş - Kapanönündeki kebapçılar çarşınida aynı hem gelişgözül atılan masalardan hem karsonların geçenleri taciz etmesinden gel ağbiii insanlar bıkmış durumda oradan geçmek mesele hemen yolun karsonlar tarafından kesiiyor bebek arabasıyla sakat arabasıyla geçilmiyor bir gün katsonlari dögecağam diye korkuyorum

Yanıtla . 23Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 23:04
62

Kocaeli 4165 - Bir gariban fukara bir ayakkabı boya sandığı koysa elli tane zabıta gelir tezgahını tarman eder soruyorum tc vatandaşı olarak adelet mekanizması kime işliyor ensesi kalınlarla kodamanlarla el ele tutuşan şahsi menfeatlari adina bunların sırtına sıvazlayan kapitalizim kominist bir yönetimin algıları eseratleriidr bu yönetim yaptıkları yuce türk milletinin asıl evlatları sandığa giderken bir deyil iki deyil gün boyu düşünerek oy verin kahrolsun emparyaniz güçler

Yanıtla . 25Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 22:20
63

Izmitlı Boyacisı - @Kocaeli 4165 62 nolu yoruma cevabı: tek ota deyil izmite kaldirimin ortasina kafeterya koymuslar bu zamanlarda dayin varsa her türlü imkan veriyorlar böyle bise varmi ya kaldirimda kafeterya icinfe geciyon katiliyorum ama bir boyacı sandiğıni birakmazlar allah bin belalarini versinler ne diyim

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 22:51
61

Mert Öner - Izmit'te her yer öyle.. Yenişehir de yaya yolu araç park yeri kimsenin umrunda değil 50 kez polisi aradım.. Yine aynı yine aynı...

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 21:47
60

Gökhan Öztürk - Belediye başkanları metrekare başına kaç lira cebe indiriyor onu araştırmak lazım.aynı durum Gebze içinde geçerli.

Yanıtla . 16Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 21:42
59

Türkiye - Bu memleket adam olmaz kimse ne kural ne nizam tanıyor herkes kendi kanununu yapıyor

Yanıtla . 24Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 21:16
58

Türkiye - Kaldırımları işgal eden bu usulsuz tüm yapılar yıkılmalı binaların zemin katına yapılan tüm sokaklardaki özellikle rauf orbay sokak ve civarı

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 21:13
57

Yenidoğanlı - Izmit belediyesi Yahya kaptana taşınsın , şehir merkezi yahya kaptan olsun. Bu kafelerde sap gibi ortada kalsın

Yanıtla . 7Beğen . 10Beğenme 17 Nisan 20:59
56

Kerem - Gerek İzmit Belediyesi ;gerekse Kocaeli Büyüksehir Belediyesi zabıtalarının ne işe yaradığını merak ediyorum.Cogu zabıta memuru görev yapmıyor, mesai saatlerinin bitmesini bekliyor. Kafe sahipleri A partisi veya B Partisi siyasetçileri el ele...Hepsinden öte, İzmit Kaymakamımız bu ve benzeri sorunları hic mi görmüyor, müdahil olmuyor?İzmit kadar denetimsiz, kuralsız,yerel yönetimlerin duyarsız olduğu kent yok !

Yanıtla . 33Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 20:21
76

Faysal Genc - @Kerem 56 nolu yoruma cevabı: Arkadaşlar ana arteller büyükşehir bağlı ve yürüyüş yoluna İzmit Belediyesinin müdahale etme şansı yok burada İzmit Belediyesini kübrayı böbrekten eleştirmek vicdansızlıktır.

Yanıtla . 7Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 03:41
55

Lal - Bende yolların ve kaldırımların işgal edildiği sadece Karamürsel'de esnaf Kral zannediyordum meğerse bütün Kocaeli'de öyleymiş, kralı gelse onlara bir şey diyemez ama gazetemiz kral çıplak demiş büyük cesaret

Yanıtla . 32Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 20:17
54

Zagor - MİLLET CARSİDA KOSE BASİNDA LİMON SATSA ZABİTA MUDAHELE EDİYOR ; İZMİT BELEDİYESİ ZABİTASİ NE İSE YARAR NE İS YAPAR BİRİLERİ CİKSİN ACİKLASİN ; NEDEN BUNLARA BİRSEY YAPİLMİYOR ACİKLASİN BEKLİYOZ ; TABİKİ BİRSEY DİYEMİYECEK CİFTE STANDARTİN DANİSKASİ BUNA DENİR

Yanıtla . 33Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 19:12
53

Adalet - Seka parkta saltanat kayığı denen mekanda aynısını yapmış sahil yolunu işgal etmiş. İzmitin her yerinde aynı tablo. Neden göz yumuluyor sizce ;)

Yanıtla . 31Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 19:12
51

Insan - Gercekten bu goruntuler cok cirkin. Ama belediye göz yumuyor. Gel bi de degirmendere sahili gor adamlar her yerdr isgalci gibi. Kaldirimlar cingene koyu gibi ya masa sandalye ya da araba park yeri. Izmit zabitayi bilmemde golcukte degirmenderede ne kadar bos beles adam varsa zabıta olmus. Çoban gibi ortalikta geziyorlar ama iki koyun güdemezler..

Yanıtla . 23Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 18:43
50

Objektif Bakış - Madem bu kaldırım işgalleri yasal. O zaman kaldırımları kaldırmak en doğrusu. Boşuna da yenileme ve tamirat tadilat yaparak masraf ederek halkın parasını çarcur etmesinler.

Yanıtla . 30Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 18:36
49

Sobe - Zabıta ne iş yapar yoksa yemiyomu Büyük şehir İzmit belediyesi göreve bu yollar yayalara ait şimdi ses cikarmicaksinizda ne zaman ses çıkar caksiniz göreve çağırıyoruz acil ......

Yanıtla . 20Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 18:36
46

Oktay - Normal normal modern şehir dediğin kültürlü şehir dediğin böyle olmalı hadi yalansa şikayetçi olanların çocukları aynı imkana sahiplense onlar yapmıyacaklarmı

Yanıtla . 1Beğen . 11Beğenme 17 Nisan 18:27
45

İzmitli Esnaf - Abi sen bide soydan konağın yanıma bak adam resmen tüpleri koymuş kaldırıma yerlere beton dökmüş şemsiye koymuş tarihi binanın önünü kapatmış havuzu ve kendi dükkanı soydanın önünde ama kafasına göre yayılmış Ümit bey zabıta müdürü artık görmüyor bunları orda yaya yolunda öyle bir mekan olmaz suyu yok gideri yok tarihi konağın havuz u ve görseli kapatılmış ohhh ne güzel BELEDİYE

Yanıtla . 26Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 17:51
42

41 - Yahyakaptana Gülümse kafeye gelin halka hizmeti belediyeciliği görün

Yanıtla . 15Beğen . 8Beğenme 17 Nisan 17:37
41

Körfezli - Mal sahibi arkadaşlar oralar bizim mülkümüz, biz kapadık diyor da , hangi imar yönetmeliğine göre kapadın. Çekme mesafesi içinde yani yola cepheli kendi bahçende bu tarz kapalı alan yapamazsın ki. Kendi bahçense çitle kapa, ya da alçak duvar yap, illa kapamak istiyorsan.

Yanıtla . 19Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 17:21
71

Kurmay 41 - @Körfezli 41 nolu yoruma cevabı: Babanın tarlası mi orası? 30 yıldır kaldırım olan yere sen hangi hakla işgali savunursun dininiz imanınız pars Deprem oldu aklanmadınız hala! Deprem olsa yangın olsa orada insanlar nasıl tahliye olacak stüdyo çınar zamanında bile oralar kaldırım idi sen ne anlatıyorsun as kes boolum

Yanıtla . 7Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 02:43
44

Bina Sakini - @Körfezli 41 nolu yoruma cevabı: yan kapamalar 1.5 metre yuksekliginde, imara uygun bİz kafeci degiliz binamizin onune kafeciler gecmesin , işgal etmesin diye kapattik ...

Yanıtla . 12Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 17:42
35

Adamın Dibi - Arkanda dayın varsa sıkıntı yok bu kocaeli siyasetin beşiği okuma yazmanda olmasa bu kocaelinde bir yere müdür olursun bu kocaeli belediye anlayışı

Yanıtla . 25Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 16:47
34

Remuz - Belediyeler neden uyuyor oyzamanı gelincemi akılllanıyolar size bunsan sonra oy falan yok

Yanıtla . 18Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 16:35
33

Şimal 61 - Böyle bir rezillik dünyanın hiç bir yerinde yok,bütün herkes malzemelerini dükkanlarin önüne sermiş ,yürümek için zanbaz olacan izmitin içinde her yer ayni,, kusura

bakmayın ama zabitalarda akşama kadar boş boş volta atıyor,,

Yanıtla . 35Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 16:14
23

İzmitli - Bak sen yaa adam kaldırımı kapatmış. Babasının malı sanki, tabi memleket sahipsiz olunca, cüret eden çok oluyor. Belediye ivedilikle gerekeni yapsın, vandallığa gerek yok.

Yanıtla . 41Beğen . 3Beğenme 17 Nisan 15:14
74

Kurmay 41 - @İzmitli 23 nolu yoruma cevabı: 30 yıldır neden kapamadım bilader as kes boolum asso cafe zamanında biliriz devlet den büyük değilsin bankaya dayamışım sırtımı tuzun kuru boş yapma! Oldu banka orayı da işgal etsin babanın tarlası değil devletin kaldırımı!

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 02:54
48

Akg - @İzmitli 23 nolu yoruma cevabı: Kaldırım değil babamın tapulu malı

Yanıtla . 3Beğen . 10Beğenme 17 Nisan 18:31
20

Zined - Değirmendere sahilinde de aynı görüntüler var. Kaldırımda ya kafe ya da arabalar park halinde.

Yanıtla . 33Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 14:42
19

.tep - Sayın başkanın halka bu konuya açıklık getirmesi gerekiyor

Yanıtla . 31Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 14:19
14

Eski Kurt - Belediyenin oralardan gelen kiralara ihtiyacımı var sanki vatandaşın yolunu kesmiş kiraya vermişler modern eşkiyalık başka izahı yok

Yanıtla . 33Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 13:50
22

İzmitli - @Eski Kurt 14 nolu yoruma cevabı: Nevzat Doğan 10senelik vermiş cafelere parasını da peşin almış o yüzden istediği gibi kapatabilirler

Yanıtla . 8Beğen . 19Beğenme 17 Nisan 15:12
12

Mal Sahibi - Bu kapanan alanlar bina mulkiyetinde ve ayrica kapatanlar cafe ler degil, bina sahipleri olarak biz kapattik.....YALAN HABER YAPMAYİN , İSLETMELERİN GÜNAHINI ALMAYİNNN..ARASTİRİNNN

Yanıtla . 6Beğen . 37Beğenme 17 Nisan 13:39
85

Ali Baba - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: O caddedeki 100 metre kadar bir alan eskiden kapalıydı.merdivenleri vardı.okulun duvarı diğer binalarının sinirinda

Yanıtla . 0Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 11:38
43

Mal sahibi - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: kaldırım yok değerli kardeşim, belediye bilgisi dahilinde ve kamu kurumlarina gerekli ispatlar zamanin da( resmi çaplı krokiler ) tapu kadastro onayli olmak suretiyle sunuldu...

Yanıtla . 1Beğen . 9Beğenme 17 Nisan 17:40
36

Esatt - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: Burda kaldırım yokmu diyorsunuz yani millet araç yolunun ortasında mi yürüyecek lütfen acil tapulu belgeli ispat ediniz yoksa başınız çok agriyacak

Yanıtla . 17Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 16:56
30

Sar - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: Hiç bir arastirma yapmadan buraların kafeler/işletmeler tarafından işgal edildiğini söylemek nasıl bir akıl tutulmasıdır.Bir kere buranın kapatılması orada yer alan bazı esnafları da zor durumda bıraktı.Gerekli açıklamayı zaten yapmışlar.

Yanıtla . 4Beğen . 6Beğenme 17 Nisan 16:09
28

Tahir - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: mal sahibi YETMEZ SENİN ÇOCUKLARA KİRA PARALARI SEN ÇOCUKLARI GERİ ÇAĞIR KIBRISTAN KUMARDAN

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 15:56
25

İzmit Li İsmail - @Mal Sahibi 12 nolu yoruma cevabı: Yıllardır cadde olan yer nasıl mal sahibi oluyor geri zekalı sen burda insanları salakmı zannediyorsun düpedüz dükkanlar tarafından yapılan işgal bu gel bekirdere ye burada spotçular Turan güneş caddesini işgal atmişler izmit in hiçbir yerinde denetim yok vesselam

Yanıtla . 28Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 15:43
10

İzmitli Jager - Gerçekten KORKAKSINIZ. Bu tarz haberleri yaparken haberci hep gizli kalıyor :) fakat buralardan vatandaşın verdiği işgaliye bedeli hakkında bilginiz var mı? İnanın sizin maaşınızdan çok fazla. O yüzden haber yapmadan önce altını doldurun lütfen bu cahil cühela habercilikten çok çekti bu şehir.

Yanıtla . 3Beğen . 28Beğenme 17 Nisan 13:36
70

Kurmay 41 - @İzmitli Jager 10 nolu yoruma cevabı: 30 yıldır kaldırım.olan yer nasıl bahçe oluyor çakma izmitli?

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 02:40
37

Esatt - @İzmitli Jager 10 nolu yoruma cevabı: Kardeş sende buralalri bı belgeli ispatli gösterene bu halkı gezirakali yerine koymaktan kul hakkı yemekten vazgecin artık bı kokunu kurumadi be

Yanıtla . 10Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 16:58
09

Reis - rahmetli güngör bey kendini paraladı TRAMVAY KAFE için bir şey yapamadı akape mehape yani aydın yüzsüzü orayı dahada zaptetdi gidin bakın kiralanan yer 40 m2 kullanılan alan şimdilik 3000 m2 yeni çeriler orada birde 12 tl ye çay 20 tl ye kahve içen enayiler

Yanıtla . 36Beğen . 3Beğenme 17 Nisan 13:36
31

Sar - @Reis 09 nolu yoruma cevabı: 3000 m.eakamdan emin misiniz

Yanıtla . 9Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 16:11
08

Kubilay - Adamın kendi yeri at çamuru izi kalsın adamın tapulu yeri haber yapıcam diye nasıl sallıyosunuz gazeteci araştırır soruşturur yazar ama kocaelide böyle bişey yok at çamuru

Yanıtla . 5Beğen . 30Beğenme 17 Nisan 13:34
26

reis - @Kubilay 08 nolu yoruma cevabı: CİVCİV BEYİNLİ ADAM YAYA YOLUNU KAPAMIŞ SEN HERHALDE MÜLKİYET SAHİBİSİN ONDAN NEYSE..... BIRAK BUNLARI SEN ÇOCUKLARINI KIBRIS DAN KUMAR MASALARINDAN ALMAYA BAK TABİİİ PARA YETMEZ YIRTMA BİR YERİNİ

Yanıtla . 19Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 15:45
07

Kandıra - Rodopi kahvenin her şeyi rezillik pislik içinde görüntüsü ..dışarıdan bakın leş gibi..Buradaki tüm yerleri aynı yapmalı belediye ve küçültmeli

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 13:24
06

Akg - Ses gazetesi bu haberi yaparken niye bu kafelere bir şey sorma ihtiyacı duymadın Şimdi dinle 1 .O alanlar izmit imar planına göre o binaların bahçesi yayı tapulu alan özel mülk bu binaların taşınmazı 2 .bu bina maliklerinin otopark alanları olmasına rağmen projeden sebeb bu hakları engellendiği için Büyük Şehir Belediyesi otopark tahsis etti ben mal sahibi ortaklardan biri olarak burayı tamamen tecrit edecekken B.Belediyesinin teklifi ile bu şekli aldı şimdi size soruyorum ey oturduğu yerden haber yapan beyler önce İzmit Belediyesi imar Müdürlüğünden imar bilgisi alın sonrada Tapu müdürlüğünden sorun ben bu alanı yıllarca yaya geçişine açarken kimse bana bir şey sormadı Burlar Vakıf Katılım Bankası,Keremi,Hamburgeri,Anadolubank,Fiba Bankası,Tavuk Dünyası ve Sertçetin Kafenin olduğu binalara ait özel mülk tür

Yanıtla . 6Beğen . 17Beğenme 17 Nisan 13:13
52

Akg - @Akg 06 nolu yoruma cevabı: Haram zade ha sen kimsin necisin benim yerim hakkında hesap yapıyorsun adamsan yarın gel ne olduğunu sana anlatayım izmit belediyesine ve tapuya git öğren bilip bilmeden yorum yapma mal sahiplerinden biriyim ismim Adnan Kani Gümüş rumuz Akg hede buyurun bütün yorumlaradır bu cevap

Yanıtla . 2Beğen . 2Beğenme 17 Nisan 18:55
47

Akg - @Akg 06 nolu yoruma cevabı: Bak kardeş git izmit belediyesinin imar müdürlüğüne araştır burası tapulu mük çekme falan yok benim bahçem çok meraklı isen tapuya git öğren 1968 yılında imar tadilatının bu alanlar bahçeli düzene çevrilmiş tapulu mallardır ben istesem tamamını kaparım ismim falan gizli değil kimseye hesap verecekler değilim Adnan Kani Gümüş

Yanıtla . 1Beğen . 9Beğenme 17 Nisan 18:28
38

Esatt - @Akg 06 nolu yoruma cevabı: İsmini bile yazamayan kişi gel çıkalım halkın önüne TV kanalina soralım bakalım bir inşaat yapılırken çekme payları nasıl alınıyor imar müdürlükleri kaç metre yere nekdar imar veriyor haram zadeler bı bitmediniz be gençlere sesleniyorum uyanık olun tepkinizi gösterin buralar hepinizin hakkı bu ve bu gibi yerler insanlar duzelmedgi surecede buralardan iğne dahi almayın içmeyin yemeyin

Yanıtla . 13Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 17:04
29

Emekli - @Akg 06 nolu yoruma cevabı: Özel mülkün de olsa bina yada avlu yapıyorsan resmi çekmelerini yaptın mı.Yaptiginda o cafeler yoldan en az 3 metre içeride olması gerekir.

Yanıtla . 19Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 16:08
05

Ahaha - oha ilk defa görüyorum.Demek ki bayadır geçmemişim.Burası önceden diğer cafeler varken ara yoldu ve cafelerin içinden geçip gidiyorduk.Hangi akla hizmet bunu yapmışlar ? Hiç mi görmüyor bu belediyeler.Şu zabıtalar garibanın ekmeğiyle oynayacağına bunlara baksın

Yanıtla . 35Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 13:09
127

İlyas Hızlı - @Ahaha 05 nolu yoruma cevabı: Yolların tapulu mülk olduğunu ilk sizden duyuyorum. Bu kafayla E5 yolunu da tapulu mülk yaparsınız siz... Aynen devam, kafanız çok iyi valla :)))))

Yanıtla . 0Beğen . 0Beğenme 09 Mayıs 22:21
13

Mal sahibi - @Ahaha 05 nolu yoruma cevabı: cafeler degil bina sahipleri kapadi.. tapulu mulk oralar....

Yanıtla . 2Beğen . 26Beğenme 17 Nisan 13:41
04

Semih Suzenli - Fatma hürriyet tin.en iyi yaptığı iş

.zaten başka bir iş yapması

izmitte gözükmüyor

Tek yaptığı iş

Cafe ypmak..ve...cafe yapmaya izin vermek

Yanıtla . 17Beğen . 32Beğenme 17 Nisan 12:40
95

4141 - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: sen git onu tahir başkanına söyle yeni cuma köprüsünün altındaki tramvayın ilk açıldığı duruma bir bak bide şimdiki durumuna bak dangalak.

Yanıtla . 3Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 23:15
24

İzmitli - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: O iş nevzat doğanın

Yanıtla . 14Beğen . 3Beğenme 17 Nisan 15:17
21

Es-esli - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: Halkın gözünü boyamak için yapılan yolları kazıp tekrar yol yapanlar için ne düşünüyorsunuz??

Yanıtla . 15Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 14:42
16

Olgun - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: Sen önce Türkçemizi doğru öğren sonra yorum yapmaya başla Semih. Ne kadar cahil olduğunu çok hatalı kullandığın noktalama işaretlerinden belli ediyorsun. "Dil bilgisi 0 -Türkçe 0"

Yanıtla . 8Beğen . 4Beğenme 17 Nisan 14:14
15

Cem Yıldırım. - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: İzmit belediyesi naapacaktı metromu ,ilçe belediyesi bu,İstanbulda çöp düşse İmamoğlunu suçlar bir tane ilçe belediyesini konuşmazsınız

Yanıtla . 9Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 14:08
11

Hasta Izmitli.. - @Semih Suzenli 04 nolu yoruma cevabı: Kafe ve yol iş galiyesi herzamn büyükşehir de.

Yanıtla . 8Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 13:39
03

Zeg - Bu haberi yapan kim acaba orası özel mülk tapulu bahçedir. İstesek kuş uçurtmayız. Kendi mülkümüzü belediyeye istimlak verecek halimiz yok hangi terör ? Kendi kapımızın önü varken yapılan proje yüzünden gidip arabalarımızı kilometrelerce uzağa park ediyoruz.

Kimse bilip bilmeden yorum yapmasın tekrar ediyorum orası ÖZEL MÜLK TAPULU ALANDIR BELEDİYEYE AİT DEĞİLDİR!!!

Yanıtla . 15Beğen . 22Beğenme 17 Nisan 12:27
73

Kurmay 41 - @Zeg 03 nolu yoruma cevabı: 30 yıldır kaldırım olan yer sizin bahçe kandirani köyünde değil mi senin bina izmit orta yerinde babanın tarlası gibi işgal t kaldırımı döşenen parkının takılan lambanın parasını sen mi verdin Haram olsun emi ! Bizimde arsamız var Sen devleysem kendimi büyük mu sanıyorsun vermişim bankaya kiraya tuzu kuru konuş!

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 18 Nisan 02:51
39

4141 - @Zeg 03 nolu yoruma cevabı: yav nerden sizin oluyor yirmi sene önce ordan tren geçiyordu, rayların dibine kadar mı tapu veriyorlar çıkart o zaman tapu kadastro dan yeri ispatla sanki babanın yeriydi.

Yanıtla . 9Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 17:10
27

İzmit Li İsmail - @Zeg 03 nolu yoruma cevabı: ZEG ben 65 yaşındayım oralar hep kaldırımı nasıl özel mülk belediye para lazım diye sattıysa bilemem yaparım yapar bunlar

Yanıtla . 11Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 15:50
18

Gakkos - @Zeg 03 nolu yoruma cevabı: Pardon da kaldırım nezaman dan belli özel mülkiyet olarak kabul edildi bu belediye nin sizlere sunduğu büyük kıyaklardan biridir

Yanıtla . 14Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 14:18
02

Kocaeli Esnafı - Cafe terörü derken kimse zorla o yerleri açmıyor gidiyor aylık 5-10 bin kirasını veriyor izmit belediyesine iş yapmaya çalışıyor sizin gibi engellemelere rağmen ya bu kentin esnafına sosyal yaşamın canlılılıga niçin bu kadar düşmanca tavır sergiliyorsunuz anlayamadım

Yanıtla . 6Beğen . 21Beğenme 17 Nisan 12:16
72

Kurmay 41 - @Kocaeli Esnafı 02 nolu yoruma cevabı: 30 yıldır kaldırım olan yeri sen gel işgal et bir insan sizsiniz ĶÖR yada engelli vatandaş yok değil mi ? Taşların parasını cebimden mi verdin bilader ?

Yanıtla . 3Beğen . 1Beğenme 18 Nisan 02:46
40

4141 - @Kocaeli Esnafı 02 nolu yoruma cevabı: kardeşim orası trafiğe kapanmadan acikmiydi açıktı, şimdi trafiğe kapanır kapanmaz kapatmak ne ya,siz şimdi kafeyi yürüyüş yolunun yarısına kadar ilerletirsiniz çünkü doymazsınız.

Yanıtla . 8Beğen . 0Beğenme 17 Nisan 17:17
17

Bart - @Kocaeli Esnafı 02 nolu yoruma cevabı: Sosyal yaşam yaya için de geçerlidir kaldırımı işgal etmek ne alaka esnaf olmanın da adabı var kuralı var tek derdiniz cebiniz

Yanıtla . 14Beğen . 1Beğenme 17 Nisan 14:17


Kocaeli Markaları

Kocaeli Ses Gazetesi, Kocaeli ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (262) 321 41 41
Reklam bilgi


Anket Kocaelispor'da kimi başkan olarak görmek istersiniz?