Kocaeli’nin En Prestijli Gazetesi
Dolar 8,1865
Euro 9,8811
Altın 471,95

Bize rahat yok !

Dört haftalık üçer gollü galibiyetler serisinin ardından direk rakibimiz olan Amedspor'a kendi sahamızda mağlup olduk.

Yenilseler play off için havlu atacaklardı.

Şimdi ise sezon sonu Allah korusun ikili averaja kalsak, işimiz bitti durumuna geldik.

Haftalardır kazandığımız halde, her maç sonu iyi oynamadan kazanıyoruz.

Yürüyerek oynuyoruz.

Çok pas hataları yapıyoruz.

Binbir güçlükle veya Mesut'un bireysel çabasıyla kaptığımız topları rakibe veriyoruz.

Ceza sahası dışında hatalı pas tercihleri yapıyoruz.

90 dakika rakip kaleye direk şutlarımız bile yok diye yazdım.

Ama çok bilen şakşakçılar, yıllardır Kocaelisporumuza küfredip şimdi sadece Tahir Başkandan nemalanmak için Kocaelispor'lu olanlar.

Ben ve benim gibi, kazandığımız halde daha iyi olmamız için eleştiri yapan arkadaşlarımıza hain damgası vurdular.

Bugünkü yenilgiyi onlara havale ediyorum.

Gerçi onlar yine rahat yine kendi havalarında olurlar.

Okuyucularımdan çok özür diliyorum, bir yerlerine bile takmazlar.

Ama bizler.

Üzüntümüzden sabaha kadar uyuyamayız.

Ne yapalım bizim kaderimiz bu olsa gerek.

Acısıyla da, tatlısıyla da Kocaelispor bizim.

Ölene dek ailemiz gibi.

Mustafa hocamız maça Covid olan Benhur'un yerine geçen hafta oyuna sonradan girerek, sağ tarafta iyi oynayan gol de atan moralli Bahattin ile başlar diyorduk.

Ama o yine tercihini Batuhan'dan yana kullandı.

Hayal kırıklığına uğrayan Bahattin sonradan oyuna girse de hiç bir varlık gösteremedi.

Tıpkı Yiğit Ali gibi.

Burak Süleyman gibi.

Tahir Babaoğlu gibi.

Her maç övdüğümüz yere göğe sığdıramadığımız defansımız bile uzun zamandır bu kadar yanlış adam paylaşımı, bu kadar pozisyon hatası yapmamıştı.

Kemal-Batuhan tandemini ilk kez bu kadar kötü gördüm.

Her zaman söyledim, rakip filelere ilk golü atamadığımız her maç aleyhimize olur diye.

Maalesef yine öyle oldu.

Ardından tamamen yerlerde sürünen futbolcularıyla, hakemin sadece seyrettiği en az 10 dakika çalan kalecisiyle, Amed ikinci golü de buldu.

Batuhan ile gol bulduysak bile maçı çevirmeye yetmedi.

Zaten bu kadar kötü oynarsan, bu kadar çok pas hatası yaparsan, mücadele etmezsen kazanamazsın.
Bir Burak Süleyman sıkıntısı var.

Adam bağıra bağıra ben mutlu değilim diyor.

Sorun var diyor.

Ama bir türlü çözülemiyor.

Hocayı mı beğenmiyor?

Arkadaşlarıyla mı sorunu var?

Kaptanlık konusu mu?

İstanbul'dan, İzmir'den, hatta yurt dışından bile maçı izleyen Kocaelispor'lu dostlar anlamışlar.

Nedir bu Burak Süleyman'ın hali diye beni aradılar.

Ama ne hoca, ne teknik kadro, nede yönetim bu konuda haftalardır hiç bir şey yapamıyorlar.

Mustafa hocam uzun zamandır bu takımın başındasın.

Devre arası Antalya kampı dahil.

Ama bir arpa boyu yol kat edemedik.

Sadece kazandık.

Biz zaten Erhan hocamız varken de kazanıyorduk.

Top oynamıyoruz diye eleştiriyorduk.

Son dakikalarda doldur boşalt yapıyoruz diye kızıyorduk.

(Gerçi keşke bugün ilerde Burak ile birlikte 4 forvet varken son beş dakika doldur boşalt yapsaydık.)

Onu da yapamadık.

Dakikalarca orta sahada ve kendi bölgemizde gereksiz top çevirdik durduk.

Oyuncu tercihlerindeki gereksiz ısrarları için eleştiriyorduk Erhan hocamızı.

Ama takım yine aynı.

Yani şimdi de değişen bir şey yok, yine oynamıyoruz.

Yine aynı oyuncularda ısrar.

Eğer bu takımın başında bugün İzmitli bir hoca olsaydı.

Direk rakibimize yenildiğimiz bu maç sonrası inanın yemediği küfür ve hakaret kalmazdı.

Siz Mustafa Reşit Akçay olduğunuz için.. Camianın umudu olduğunuz için yine de krediniz var.
Bunun da kıymetini iyi bilin hocam.

Lütfen artık isminizi ve farkınızı ortaya koyun.

Size inanan ve güvenen insanları hayal kırıklığına uğratmayın.

Bu takım artık pas hatası yapmasın.

Laubali oynamasın.

Elini kolunu sallayıp yürümesin.

Bu takım tekmeye kafa vuracak mantaliteye ve ruha sahip olsun.

Radikal kararlar alın.

İsimlerde ısrarcı olmayın.

İnanmayan futbolcu varsa verin yönetime raporu gönderin gitsin.

Hiç kimse Kocaelispordan ve Kocaelispor camiasından büyük değildir.

Olamaz da.

Kimler geldi, kimler gitti.

Bu armanın değerini bilen kalsın.

Yok bu takıma dünyanın en iyi hocası da gelse bir şey olmaz. Malzeme bu kadar.

Kendimizi kandırmayalım.

Biz bu futbolcularla play off finalini bile göremeyiz diyorsanız da.

Bırakıp gidin hocam.

Bizde başımızın çaresine bakalım...

# YAZARIN DİĞER YAZILARI

Yazar Can Vatansever - Mesaj Gönder


göndermek için kutuyu işaretleyin

Yorum yazarak Kocaeli Ses Gazetesi Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan yorumlardan Kocaeli Ses Gazetesi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

Anadolu Ajansı (AA), İhlas Haber Ajansı (İHA), Demirören Haber Ajansı (DHA) tarafından servis edilen tüm haberler Kocaeli Ses Gazetesi editörlerinin hiçbir editöryel müdahalesi olmadan, ajans kanallarından geldiği şekliyle yayınlanmaktadır. Sitemize ajanslar üzerinden aktarılan haberlerin hukuki muhatabı Kocaeli Ses Gazetesi değil haberi geçen ajanstır.

03

Erol Özyavuz - Bir futbol takımının fotoğrafı, ancak bu kadar güzel çekilir. Kadrajlar muhteşem, tespitler ve öngörüler tam da futbol diliyle. Aynı, sahibinin sesi gibi. Aynı, canı acıyan Kocaelispor sevdalıları gibi..

Yanıtla . 1Beğen . 0Beğenme 25 Mart 08:07
02

Mehmet Özer - Can kim Kocaelispor gerçeklerini yazmıyor ve nema peşinde koşuyorsa zarar veren onlar takım oyun oynamıyor yenilgiyi hak etmedik diyen var nasıl yani Süleymani kenara koyacaksın Hoca da bu lige uygun değil zaten İyi olsaydı Boşta olmazdı nedir bu seneki bu kahır vurdumduymazlik devam kardeşim. Biz sadece Kocaelisporluyuz .

Yanıtla . 2Beğen . 0Beğenme 24 Mart 23:31
01

Körfezli - Bu yazının altına imzamı atarım.Çok doğru tespitler hepsine katılıyorum..

Yanıtla . 4Beğen . 0Beğenme 24 Mart 21:32


Kocaeli Markaları

Kocaeli Ses Gazetesi, Kocaeli ile özdeşleşen markaları ağırlıyor.

+90 (262) 321 41 41
Reklam bilgi